måndag 28 mars 2011

VINNARE!!!

Jaha, då var det KLART!
Vi har fem lyckliga vinnare av varsin startplats i årets upplaga av Halvvätten.
  1. Gunilla Alström
  2. Marianne Levin
  3. Åsa Stöllman
  4. Pia Stöllman
  5. Anna Sundberg
JÄTTE-GRATTIS! 
Startplatsen finns att hämta i forms reception. 
Vi ses där :)




"Hej där.
Jag drog ihop ett lag för att jag ville verkligen vara med för en god och bra sak. Trodde då att jag skulle få stå själv för 4-5 tim, men det slutade med att jag blev utan plats, då jag inte kunde säga nej till andra som ville vara med och när sedan mina ungdomar frågade efter plats så fick dom ta mina sista 2 tim. Ja vad gör man inte??
Men sen hade jag turen att bli tillfrågad av KIK damlag om jag kunde ta timmar hos dom som var kvar. Självklart att jag gjorde det. Jag är nöjd som bara den.
Min dag av Spinnofhope är så otroligt skön och gav mig gädje av att se alla som kämpar med egen styrka för att ge till andra. Skönt!!!
Samt att jag bara känner glädje och blir euforisk av allt runt omkring.
Önskar att det kunde vara med av dessa aktiviteter då jag blir så glad och vill bara köra hela tiden.
Må gott//Gunilla Alström"



"Hej!
Deltog åter igen i spin of hope. Kortfattat kan det bara bli,
 "en toppenaktivitet för ett bra ändamål". Underbart att se alla lag som kämpar tillsammans och peppar varandra , både vana spinnare och några som aldrig suttit på en spinningcykel och som dessutom kan tänka sig att fortsätta. Jag pratade med en tjej som sa att hon alltid har varit väldigt anti spinning men kunde nu erkänna att det faktiskt var riktigt roligt.
Ska cykla halvan i år efter ha deltagit tjejvättern fyra ggr.
Mvh
Marianne Levin"

"Deltog i lag CIVA och tyckte att dagen var alldeles underbar: fantastisk träning i ett väldigt gott syfte! Träna och samla pengar till barn som kämpar och lider, vilken otroligt bra idé!
 
Hälsar Åsa Stöllman"



"Hej!
"Team Civa" och "De Intensiva" vill TACKA Form för att ni ställer upp med lokal och instruktörer den här dagen som nu i och med att det blivit två ggr  = en tradition :-)
De barn med cancer som vi i vårat arbete träffar är förstås väldigt sjuka och lämnar en tagg kvar i hjärtat. Barn ska ju vara friska och därför känns det här eventet så otroligt viktigt. Min sammanfattning av dagen:
Spinnare gör det med själen
alltifrån hjärnan till hälen
men idag är det hjärtat som vinner
när för barncancerfonden vi spinner
Tack och kram från Pia S"

"Spin of hope  - jag blev en drop-in.
Random planering det är jag det - lite miljöskadad från jobbet så är kort planering det enda som funkar för mig - så därför blev jag riktigt glad när jag på fredagen fick höra att man kunde droppa in under lördagen för att spinna loss på Spin of hope  - yippee det gick att få till efter jobbet - så efter att ha tillbringat 6,5 timmar fastspänd med 5-punktsbälte så kändes det som en befrielse att få byta blåkläder mot träningskläder. Dubbel glädje att få spinna för en god sak och få till ytterligare 2 timmar träning för att nå mitt eget mål.
...och faktiskt släppte en del av ömheten från fredagens muskelpass efter en dryg halvtimme, sen var det bara att trampa för LIVET!!!!
Hälsningar
Anna S"