torsdag 24 mars 2011

Pannkakor och power-nap



 I morse när jag släntrade över gatan på väg till form och morgonyoga, 
med en kopp pukka-the i handen, låg det hagel på marken. 


Morgonyoga = bliss


Sen blev jag så himla trött! Var tvungen att power-nappa. 
Piggade upp dagen med en stor, prickig rosett och ett 
supertrevligt lunchmöte på Spice, med eWa Burak. 
Hon är bara mmmmmm.... 
För er som ev inte vet och är hon världsberömd 
lindyhop-dansare som just nu håller kurser i lindyhop på form. 
Sen ett FANTASTISKT möte med Niki och Danne 
om vår kommande resa. Den kommer bli grym, unik och oförglömmlig. 


Många spännande patienter under under eftermiddagen. 


Så här ser taket ut i mitt behandlingsrum. 


Sen hämta hem barnen från skola och dagis. 


Idag är det torsdag så då kommer en hel låda ekologisk frukt från Årstiderna. 


Och sen då? Olivia hade önskat tomatsoppa och pannkakor till middag. 
Jag kan inte göra pannkakor. Det blir bara smet och elände. 
Trodde jag..... för plötsligt så är jag värsta pannkaks-flipparen. 
Kastar upp i luften och de blir tunna och perfekta. 
Jag är helt chockad! Och barnsligt stolt. 
-"Men grattis Mamma", sa Maja. 
Och jag som blev tillsammans med Niki för att han 
kunde laga såna perfekta pannkakor och vända dem i luften. 
Vad ska detta nu innebära? Behöver vi inte varandra längre????