torsdag 4 april 2013

Matt!

Åååååååhhhhhh.......!
Vissa dagar blir inte alls som man tänkt sig. 
Jag behöver öva lite mer på det där. 
Fram tills ganska nyss, trodde jag på allvar att
allt skulle bli precis som jag tänkt mig. 
Alldeles nyligen har jag förstått att livet inte
är på det viset. Det blir förresten inte så 
roligt och spännande, om allt blir som jag redan 
tänkt att det ska bli. Och det är skönt att
släppa kontrollen, lite, och sluta upp med att 
försöka påverka allt. 

Idag hade jag tänkte att det skulle bli en mysig
dag i solen med med en fin-fika och lite så där. 
Istället blev det en morgon i 180 knyck, 
ett kort möte som blev en halv dags möte och sen 
familjen blodsocker-blues med humör som 
både hördes och syntes över hela stan. 
Och sen blev jag bara....matt! 
Och jag är fortfarande matt. 
Och vi har gjort kaos i hela huset. 
Eller, de sööööööta små barnen har. 
De har påsklov denna vecka, och jag tror 
att jag behöver påsklov nästa vecka för att 
återhämta mig från denna. 


Och vår fd bokföringsbyrå skulle jag för övrigt
inte rekommendera till min värsta fiende....