tisdag 26 juni 2012

Svettigt

Denna vecka har barnen sommarlov och Niki jobbar.
Innebär att jag har mina tre kids med mig från morgon till kväll.
Innebär ingen egentid eller så till träning.
Därför använder jag träningsprogrammet jag skrev ut i gårdagens blogg.
Små-träning kallar jag det här för.
Det känns OTROLIGT mycket bättre än ingen träning alls.
Dessutom är det ett riktigt favvo-pass. Redan.
Jag har kört det två gånger, och svetten lackar, kan jag säga.
Jag kör tre varv av varje par-övning. Det tar längre tid än tio minuter,
snarare tjugo minuter, men det är det värt!

Sjuåringen är på träningsläger denna vecka med,
Uppsalaflickornas truppgymnastik. Fem timmar per dag kör de,
och jag skulle vilja se den som klarar av det de gör där.
Fantastiskt, vilka duktiga barn.
Under tiden fördriver vi tiden på stan, jag och de två andra kidsen.
Igår fikade vi glass och spelade memory, besökte hundra leksaksaffärer,
lirade fotboll och landhockey och lyssnade på Sune.

Idag har jag planer på museum. Får se vad barnen gillar det....