måndag 18 juni 2012

Semester

Sista veckan innan semester för min del.
Niki kommer finnas på form och kliniken under i stort sett
hela sommaren. För er som faktiskt får ont, även sommartid :)

Känns som om sommar och semester redan inletts för min del,
då vi ju haft så mycket somriga aktiviteter redan:
tex Italienresan. Ändå ska vi hinna med en resa till Kroatien med;
hälsa på farmor och farfar. Det ska bli kul!

Utöver det, önskar jag mig en sommar i Sverige.
Jag önskar mig cykelturer till handelsboden, på somriga landsvägar
och blommor och smultron i dikeskanten. Så där så att man får stanna
för att plocka. Och jag önskar mig båtturer till öar runt om i skärgården,
på landet. Även bondauktioner, övernattningar runtom i Sverige, på
vandrarhem, värdshus. Jag hoppas att jag får måla och fixa på landet.
Och ta med barnen på spännande utflykter. Hoppas vi åker runt i sommar-stockholm,
går på museum, fikar på Djurgården och kanske en sväng till Grönan igen.
Mycket jogg och cykel hoppas jag på, samt en del intervallpass, här och var;
där det passar. Och, så klart, fortsatt yoga. Inne och ute.

Ungefär så!
Framförallt vill jag att barnen ska få ett långt, mysigt och barnsligt sommarlov!