söndag 9 december 2012

WOHA, vilken helg!

Vilken turbo-helg!
Denna dag, min NAMNSDAG, 
den mäktiga Anna-dagen, har spenderats i Uppsala
och närmare bestämt på fyrishov. 

07.50; samling för uppvärmning i C-hallen.
inför ävling för mellandotter och brorsdotter; hopp, räck och matta.




Sen uppvisning av äldsta dotterns gymnastikprogram med Uppsalaflickorna. 


En impulstimme på fyrishovsbowlingen 
i väntan på luciatåget. Kul :)


Uppsalaflickornas luciatåg. Har aldrig sett en lucia gå så fint
med supersträckta tår. 



Stans finaste gran? Utanför fyrishov.



Som en saga - fyrisån i vinternatten. 


Åsså årets Anna-present. 
VARJE år på min namnsdag får jag ett smycke av min Mamma. 
I år hade hon hittat ett smycke på en antik-affär och sen bytt ut korset
till ett enklare i silver. Jättefint!


Och så var det andra advent med. 
Snart är det jul. 
Tiden flyger  - som alltid. 
JAg är GLAD för den underbart fina vintern med allt det kalla, vita.