onsdag 5 december 2012

Livingroom yoga och winter wonderland

I går var jag på privatklass i yoga. 
Ett gäng vänner som skulle ha middag
och sleep over, ville inleda med yoga. 

Det blev en väldigt speciell timme; 
intensiv och nära. Himla mysigt med
tända ljus, nedsläckt och bara lugn musik till. 

Sen direkt vidare till nästa klass; step på form. 
Idag kunde jag tyvärr inte vara med på Patriks
cirkel, familjepusslet funkar inte så jämnt. 

Juni och december liknar varandra på så vis att 
ALLT händer under just dessa månader. Jag tror 
att jag har hela december fulltecknad nu. 
Per dag. Det är avslutningar, kalas, tävlingar, 
luciafester, mm. 

Och inramningen kunde inte vara bättre; det är sååå
vackert ute. Jag vill bara vara ute och gå i snön.
Hoppas, hoppas, hoppas det håller i sig till jul, nyår och 
framåt.