måndag 3 januari 2011

Maratonpass - för skojs skull

Idag har jag svettats på form från 17.00-20.00.
Det bara blev, ska jag säga.
Hanna var sjuk och undrade om jag kunde ta hennes step.
Superkul, klart jag ville det.
Så vi steppade 17-18. DET VAR TUFFT!
Efter en halvtimme tänkte jag efter det här passet ska jag bara gå hem och svimma. Inget mer!
Fast det var otroligt kul; så mycket roliga människor med och då drivs jag vidare, över alla bekvämlighetszoner. Annette & Olivia, tre helt ny men glada, Jenny var med, Ullis och Ullis, AL, ja så många kul träningskompisar!
Som sagt, riktigt tuff träning.

Sen kom Niki ner och körde sitt muskel, som jag ju tänkt vara med på.
Och efter en proteinshake, kändes det ändå möjligt.
Naturligtvis blev det muskelträning till hela kroppen nästan domnade.

Sen, när jag äntligen skulle få gå hem, tjatade Niki med mig på spin express.
Mobilisera kraft, blunda, svettas och bara köra på.

Nu efteråt känns det VÄRLDSBÄST :)
Fint med barnvaktande Mormor & Morfar ibland.