måndag 10 januari 2011

Admit defeat!

Parentesdag heter det visst, dagar så det går snett med det mesta. Eller "onicks-dag" som Lotta på Bråkmakargatan säger.

Det började väl ok, men sen spårade den ena saken efter den andra ur.
Visade sig att jag dunder-klantat mig med forms schema och ett pass.
Gått i god tro fram tills idag. Nu får jag försöka trolla med knäna för att ställa tillrätta.
Och skämmas samtidigt :S

Sen har jag även hunnit med att bråka med barnen, komma försent till barnvakten och bränna mig på ugnen.
Och tränat har jag inte gjort heller!

Så fint då att få ett  meddelande på FB:


‎...sent you a BIG tanya-b package today....."spread the love".....xox Karin


"simply stated, tanya-b is the design
of quality and innovative apparel for an
inspiring lifestyle. day to night, business
to play, yoga mat to office desk, we
aspire to offer versatility and function to
meet the needs of an international urban
way of life."



http://www.facebook.com/tanyab.yoga