söndag 7 oktober 2012

Gamla dagböcker

Tänk att jag förde dagbok under alla sim-åren. 
Och att jag sparat alla. 
Jag hämtade in några från förrådet, för att 
hitta bra pass nu när jag börjat simträna lite igen. 

Slog upp en bok som var från tiden då jag gick i sjuan & åttan. 
Så här såg det ut i den:


En träningsvecka: 46,8 kilometer.
En dryg maraton, i bassäng. 
OBS söndagens pass: 
5x2000meter med 30 sekunders vila mellan
varje 2000. Hahaha. 
Sammanlag tid 5x2000=2 timmar och 5 sekunder.
Exklusive några sekunders vila :)


Vecka 44:
Träningshelg med juniorlandslaget i Linköping. 


Vecka 14: Luxenburg :) En resdag, en träningsdag
och många försök och final-pass. 

Inte så konstigt att jag inte hade en aning om 
vad man gjorde i Knivsta, när man växte upp här. 
Jag låg mest i klorerat vatten, vad det verkar.