söndag 28 oktober 2012

Absolut ingenting

Efter ett JÄKLA drag under hela gårdagen,
då det tog nästan en hel dag att förbereda den ORKAN
till halloweenfest som sen inträffade på kvällen, 
har vi idag varit på poängsim. Tjejernas första simtävling. 
De har faktiskt bara simtränat i några veckor, 
så jag tycker det var helt ofattbart att du både kunde
ställa upp i två grenar; 25 meter ryggsim och 25 meter frisim. 

Under tiden hann jag med ett pass på 1600 meter blandat. 
Och så hann jag med att träffa på en från min gamla familj;
simmarfamiljen. En kille som verkligen var med på allt som jag var
under de där åren det begav sig. Hur kul som helst. 

Och nu, efter intensiv förmiddag, är man landad hemma i 
soffan med absolut ingenting som måste göras. 

Hur ofta händer det här?
Att man bara får sitt i soffan och göra ingenting. 
Läsa intressanta saker på nätet; slö-surfa. 

Och strax serveras söndagmiddag hos mormorn och morfarn. 


Råttiga bröd


Blooooood


Avhuggna fingrar o mögelmos 




Och fullmånen som bonus


Buuuuu