fredag 3 februari 2012

Vilande balans

Idag fick det bli en dag fri från träning.
Jag har inte så lätt att fatta varför en endaste dag ska
behöva vara utan träning. Så detta var inte enkelt.

Men så tänkte jag att jag ändå, i ärlighetens namn,
borde lärt mig något på ett år.
Förra året, efter NIKE BLAST, hade jag så ont i kroppen
att jag knappt kom ur sängen. Så två dagars vila bara för
att ladda upp, verkar som en bra sak.

Dessutom ska jag ta det rätt lugnt under conventet.
Inte tokträna på så många pass jag kan och jobba extra
före och efter det hela, haha...
Nej, snarare ska jag mys-träna på några utvalda pass,
shoppa det jag behöver eller blir glad av och fika en hel del.
Kanske titta på några klasser. Anteckna lite och känna in.

Haaar jag blivit ett år klokare? Vem vet, framtiden får utvisa.

Idag är Nikis födelsedag och vi fick en supermysig frukost
med familjen innan dagen började. Niki fick massage av mig,
och en lunch i Sigtuna med ficka på Chokolat efteråt.

Nu väntar vi på att ta oss in till fyrishov igen, till flickornas
gymnastik. Och bowling. Jag håller på att somna stående!
En trött och sjuk lill-kille som har feberyra på nätterna,
är söt och go som en marsipangris, men inte bra för sömnen.