måndag 25 april 2011

What a difference a day make...

Först nu, i denna stund, inser jag att i morgon inte blir en vanlig måndag, 
enbart av den anledningen att i morgon inte ÄR en måndag. 
Vi har just haft söndag-middag för stor-familjen. Inte konstigt att man blir förvirrad :)




Igår var landet fullt av knoppar. Idag - full blom. 
- Kom och taaaa mig, ropar naturen. 
Dags att fröa av sig. 
Eller är det bara jag och min fantasi?


Sen hade vi ett möte inför Kroatienresan. 
B1, B2 och jag. 
Ett bra möte, där den ena detaljen efter den andra faller på plats. 

Har varit så himla cykelsugen på sistone, men ändå inte kommit loss.
Stack ut för att springa, men en långdragen muskelskada satte stopp. 
Otroligt irriterande. 
Gick en sväng till gymet i stället. 
Fantastiskt skönt att få träningen gjord som man förutsatt sig. 
Gäller att vara flexibel. 

Alla verkar ha haft en underbar långhelg. 
Tacka för att man blir på bra humör
när det plötsligt blir sommar-värme, fåglarna kvittrar
och vårens alla underbara växter slår ut. 
Nu väntar en vanlig vecka - minus en vanlig måndag :)