söndag 18 december 2011

Spinkavaldad


Så har årets juliga spin-kavalkad; en tioårig tradition på form, ägt rum. 
I år var vi fem som delade på uppdraget att underhålla
40 pigga cyklister i två timmar. 


Först ut vad Agneta, med ca 20 kg 
brandmanna-utrustning på sig. 
Kan tro att det var hett.


40 spinnare, strax före jul.



Sen kom snögubben Jacobina. 


Medan vi andra laddade i salen. 


Vissa gör vad som helst för uppdraget. 
Munken Gunnar lät lockarna falla. 



Sing Halleluja!


Sen var det jag. 
Eller, Lena PH kanske jag ska säga. 


"Mitt namn är Lena och jag tänker inte va tyst..."



"Jag syyyr min egna kläderrr. 
Och jag göööör mina egna spinningpass."


Final - med E-type! (Niki)





"Kärleken är evig när vi eeeee tillsammans <3"

TACK alla - 
instruktörer, deltagare och receptionister / kafekokare. 
En riktigt fin dag.