fredag 2 december 2011

funbeat

För nästan två år sedan loggade jag in mig på funbeat,
en gratissida där man kan logga sin träning och få statistik, sätta mål,
rita ut och spara träningsrundor, ta del an andras träningsrundor
och kontakta träningskompisar.

Ganska snart slutade jag använda sidan dock.
Det blev bara ett "måste" att hålla på och fylla i mm.
Nu är jag tillbaka igen, och tycker att sidan verkligen
fungerar som en motivator. Jag vill ha snygg statistik
på min sida. Bara för min skull, men ändå.
Jag vill inte ha luckor i min träningslogg, och det är en orsak
stark nog att genomföra ett träningspass istället för att strunta i det.

Om ni, som jag, gillar statistik, grafer och ordning och reda;
gå med i funbeat. En bra motivator!

www.funbeat.se


Mina vanligaste träningsformer - 60 dagar

Löpning, 515 min , 22%
Styrketräning, 430 min , 18%
Step up, 360 min , 15%
Cirkel styrka, 335 min , 14%
Spinning - Intensiv, 270 min , 12%
Yoga, 180 min , 8%
Övriga träningsformer, 253 min , 11%