söndag 30 september 2012

Borde sova, men det vill sig inte...

I morgon ringer klockan 5.30. Då ska jag köra två timmar till
Örebro i hyrbil. Vår bil lade jätte-av i lördags. Sånt man inte behöver. 
En bil, automat, som bara står still och inte låter sig flyttas. 

Så nu borde jag verkligen sova, efter en lång och fin dag 
med massor av tårta, pass, människor, träning och kul. 
En sån dag! Full ös och massor av kärlek. 
Jag körde ett step, som jag verkligen tycker att vi spikade. 
Superskön känsla. Sen deltog jag i Nikis "deck of cards", 
fantastiskt bra pass, as-jobbigt. Vi pratade lite löst om att gör det till
månadsfinal special. Till slut ett yogapass, som blev mer dynamiskt
än jag trott. 

Antar att jag är speedad? Annars borde man väl sova 
som en stock? 

I kväll är månen full. Och i morgon är det höst. 
Då blir det seriös träning!


Tårtan a la form. Såklart. 
Relativt nyttig, och jättegod, enligt de som smakade. 
Kesella-fyllning och stevia-sötning. 
Receptet kommer.