söndag 4 september 2011

Träningsveckan

Så har forms första vecka med fullt drag på HÖST-schemat passerat.
Jag är en nöjd och glad medlem och har verkligen nyttjat tillfällena.
Så här blev min träningsvecka:

  • Måndag: 60 minuter morgon-promenad + lunchspin med Niki
  • Onsdag: 60 minuters promenad + yoga med Sandra
  • Fredag: lunchmuskel med Niki
  • Lördag: yinyoga 2 tim
  • Söndag: Step med Jacobina
Lunch-passen är så himla bra; älskar att träna på den tiden. 
Shysst att jag har möjlighet; förstår att alla kanske inte har det. 
Två fantastiskt tids-effektiva pass med Niki. Proffsiga! Och världsklass på musiken. 
Sandra yoga var perfekt. Lugn, avkopplande och ändå dynamisk. 
Förvånad var jag över träningsvärken som satt i i två dagar....
Jacobinas step idag var en glädje-källa. Skön musik, bra koreografi
som balanserade mellan det enkla och pulshöjande samt det kluriga
och utmanande. Under tiden låg pulsen strax över spinning-nivå, 
utan att det kändes ens i närheten så jobbigt som spinning kan göra. 

Ser nu fram emot ytterligare en vecka då jag ska lyxa med 
att gå på pass och ta emot riktigt bra träning som känns bra 
och är bra. Sånt får mig att må bra!