tisdag 16 augusti 2011

Kvällsrunda

Igår kväll blev jag löp-sugen. Ville gärna ha lite sällskap (se nedan).
Det blev en rätt långsam jogg runt Alsike. JAg skulle ljuga om jag sade att det
kändes bra i kroppen. Men för knoppen var det fint som tusan.
Det är ju fortfarande sommar. Rätt vamt i luften och doftar underbart
av bla mogna äpplen på träden. Massor av folk ute och sprang, mötte säkert tjugo löpare.
Nån konstaterade att facebook ju är bra, bla för möjliga träningskontakter.
Kan inte annat än att hålla med :)


Nån som vill med ut på en mil-runda löp ca 19.40?
för 11 timmar sedan · Sekretess: ·  · 
    • Lena Brunosson Bodde jag närmare och inte hade hälsporre så...
      för 11 timmar sedan · 
    • Anna Persdotter Hm, osis! God bättring :)
      för 11 timmar sedan · 
    • Lena Brunosson Tack...segt men jag blir lite bättre för varje vecka...
      för 11 timmar sedan · 
    • Alexandra Patriksson Gärna! Kommer du hit till Oslo så tar vi en tur till holmenkollen. ;)
      för 11 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Anna Persdotter Alex, jag beamar över mig på nolltid.
      för 11 timmar sedan · 
    • Alexandra Patriksson Do it! :)
      för 11 timmar sedan · 
    • Joachim Malmquist Hade jag haft ben så......(hade jag nog fan skippat det iaf) ;)
      för 11 timmar sedan · 
    • Anna Persdotter Å vad kul det vore, nu börjar jag tänka på det på riktigt...
      för 11 timmar sedan · 
    • Anna Persdotter Hejja Jocke :)
      för 11 timmar sedan · 
    • Anna Persdotter Allvarligt, kom igen nu. Lite lagom fin, lugn fart...
      för 11 timmar sedan · 
    • Christine Tedenlind hade jag varit frisk hade jag joinat :D Lätt !
      för 11 timmar sedan · 
    • Alexandra Patriksson Ni är välkomna till Oslo när ni känner för det! Bara ring :)
      för 11 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Hanna Lyredal Jag vill men kan inte idag
      för 11 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Bo Johannesson Pass
      för 11 timmar sedan · 
    • Karin Cervenka Synd, jag har just varit ute!
      för 10 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Mia Jansson Åhhhhh va mycke skyll.Själv har jag en trasig fot :-)
      för 10 timmar sedan · 
    • Christoffer Axelsson Antar att du redan varit ute annars hade jag varit sugen...:)
      för 10 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Pia Stöllman Nu ser jag en väldigt bra anledning till att vara med i facebook. Hoppas det kommer fler chanser.
      för 10 timmar sedan ·  ·  2 personer
    • Anna Persdotter Säger till lite tidigare nästa gång. TACK för alla svar, det blev en riktigt fin kvällsrunda i skönt väder runt Alsike.
      för 10 timmar sedan ·  ·  3 personer
    • Maja Fingalsson Alltid skönt väder i Alsike :-)
      för 10 timmar sedan · 
    • Gunnar Söderström Jag sprang förbi med vagnen typ 10 i för o kolla om du var på väg ut då. Men då hade du/ni kanske redan dragit
      för 9 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Anna Persdotter Ahhh, osis, DET hade ju varit grymt annars...
      för 9 timmar sedan ·