lördag 9 juli 2011

Att bara vara

Jag börjar inse, tror jag, hur rastlös jag varit genom åren. 
Det där med att bara vara har inte varit helt enkelt. 
Nu försöker jag lära mig det. 
Idag gick det rätt bra :)


Godmorgon ö-världen!

Efter en goood morgonkaffe, badade vi i en timme. 
En timme utan att gå up ur vattnet alltså. 

Efter det så gjorde vi i stort sett ingenting. Annat. 
Solade. Badade. Solade. Badade. 


Fikon; inte klara än. 
Nyplockade fikon är annars bland det bästa som finns. 

  Granatäpplen; klara i höst.


Granatäpple i blom. 

När klockan slog sex var ändå dags att ge kroppen lite tränings-boost. 
Enorfiner å det där, som är en av de bättre substanserna här i livet :)
Ni som var med i Maj, känner igen en av våra träningslokalisationer:
helikopterplattan. Efter en promenad dit genom lundar och snår, 
blev det ett 30 minuters NIKE-pass från NIKE-appen. Bra grejer det där. 
Efter 30 minuter var passet slut och benen skakade av utmattning. 
Promenad ner till havet och plums i. 



Jag saknar träningskompisarna från Maj-resan. 
Det var ett helt otroligt gäng och vi hade en enormt bra 
känsla under veckan. Tänk om ni alla varit här idag och tränat med mig...