söndag 3 mars 2013

Presenter

Idag har jag lekt med mina presenter - som ett barn!
Jag fick så många fina presenter; 
här är några som fastnade på bild:



Av Sveriges bästa personal (!) fick jag ett NIKE FUEL-armband. 
Det ska hämtas hem från staterna inom kort. 
Coolt!


Titta vilket fint och fyndigt kort - armband och ringar som ledtråd.


Meditationsklockor från Tibet. 
Inhandlade på plats och laddade vid de heliga templen av min guru. 
Ryyys på kroppen. 


Presentkort på Slottsträdgården Ulriksdal. 
Jag som gått och längtat efter att titta på blommor. 
Nu ska jag få göra det - och gå på föreläsning. 


Två personligt designade smycken från ByMile. 
Som jag blev såååå glad för. 
På det ena; barnens namn samt ett silverhjärta. 
På det andra "ahimsa". 




En underbar bok full av växtkraft och skönhet. 
Den ska jag läsa lääänge och ofta. 
Och sen kommer jag ändå att fråga om tips och råd från den bästa!


Chakra-stenar. Magiskt!


En hel korg med ekologiskt, kravodlat och fint;
teer, ris, kryddor och godsaker. 
Tänk vad de känner mig, vännerna :)


Finfin-kaffe och finfin-choklad. Mmmmmmm....


Fint bubbel - för "special occasions". 


Och så detta - en flygtur över landet tillsammans med 
kapten Anna; längst fram i flygplanet. 
Fin terapi för en måttligt inte så flygförtjust person som behöver bättring. 
Fast jag är förtjust över presenten. 
Ska bli FASANFULLT kul. 

Det är roligt att fylla år!