lördag 30 mars 2013

Ljuva Ljördag

En fin, fin påskafton, mycket tack vare form. 
Jag fick en superstart med spin och funktionell 
styrka på form i morse. Förr hade jag alltid pass
på lördagmornar och det saknar jag. Vilken perfekt 
tid att träna. Att ladda in det fina och sköna humöret
redan från start och sen ha en helt ledig dag framför sig. 


Finaste Camilla kom med ett jättefint litet påsk-projekt. 
Sen cyklade vi ett  strukturerat intervallpass med bla 3x1 minut, 
2x45 sekunder och 10x 10-20-30 sekunder. 
Sen 30 minuters funktionell styrka i tre delar;
core utan vikt
ben med vikter
samt core / akro


Idag bjöd form på påskägg och eftersom vi känner våra
hälsosamma medlemmar väl, var det kokta, naturliga, 
ekologiska ägg i fina färger. Det bästa godiset efter träning. 
Perfekt.


Vi hade det andra godiset med, men som vanligt förblev den skålen 
nästan orörd. 


Efter träning-häng. 


Sen stack vi ut i skogen. Jag cyklade ut på min MTB. 
Niki fixade picknick; sallad, korv, äpplen och kaffe. 


Ett inferno av eld. Och korv. 


Tänk att påskharen skuttat förbi med ägg i år igen.