fredag 15 februari 2013

VALENTINES

Torsdag 14 Februari - Valentines.
Alla hjärtans dag. 


Jag fick röda rosor. 


Familjen fick röda rosor och kärleksbrev. 



Jag fick kärleksbrev. 
Gullig ålder på vår familj just nu :)


Skaffade ett par Urban Ears på väg till skolan. 
Jag gillar INTE de där små plupparna man ska ha i öronen, 
som inte vill vara i öronen utan bara hoppar ur hela tiden, 
och glappar och låter illa...
Mina nya är fantastiska. 



Sen bar det av till skolan. 
Häpnadsväckande intressant föreläsning
av Dan Katz, en man med en väldigt vetenskapsbeprövad 
inställning till den kognitiva beteendeterapin. 


På lunchen gick jag till köttbaren.
Jag tycker att nästan halva grejen är
hur det ser ut på ett matställe. 
Vilken inredning vilket porslin, 
vilken musik och vilken stil. 
Här stämde allt sånt. 
OCH maten var bra. 


Köttbaren har mycket take-away. 
Man köper fin-kött över disk. 


Dagens långkok, en flintstones-stor köttbit
med betor i senapssås med ruccola. 


Läskigaste dörrhandtaget?



Timmarna i skolan går fort för det är så intressant. 



Sen en snabb vända hem - trött som en gnu! Är det vårljuset som kommer?


Och sen ner till form, där gulliga Kajsa omtänksamt strösslat
med fina ord på rosa hjärtan. 


Funkar fint för mig. 

Åsså yinyoga med mig följt av tabata med Ylva.
Tack å gonatt Valentines.