tisdag 21 augusti 2012

Tid tillsammans

Idag har Niki och jag varit på ett spännande möte
i Uppsala. Mycket spännande. Och trevligt.
Får se vad det mynnar ut i . . . Kanske får jag tillfälle
att berätta mer om det här sen.

I alla fall; efter en sommar som, inte helt och hållet,
men rätt mycket, varit fokuserad på barnen, kändes det superlyxigt
att få bara hänga med min man. Prata och prata klart. Luncha och fika.

En dag som denna är inte direkt jobb, inte heller direkt fritid.
Det är som det ofta blir för en entreprenör; en livsstil.
Jobb och fritid, intressen och passioner
smälter ihop till ett. Inga direkta gränser mellan jobb och ledigt,
mellan hobby och arbete.

En annan grej som känns lyxig, är att få plugga igen.
Jag har längtat efter det. Ska bli så kul att lära mer.
Jag är ivrig!

Idag kör jag step för första gången på lääänge.
Det känns OCKSÅ lyxigt. KOM vet ja, det blir kul!