måndag 27 augusti 2012

Gårdagens

Igår fick jag hoppa in på spin basic 16.00, 
eftersom Gunnar var speaker på Stockholm triatlon. 
Det var kul, kul, kul!

Det är märkligt hur träningslusten kan gå i vågor. 
Är det så för er med?
Under en rätt lång period har jag bara velat dansa och steppa. 
Under sommaren talade kroppen tydligt och klart om för mig att 
den på sin höjd ville yoga, utöver det bara ta det lugnt. 
NU kommer lusten att träna cykel, sim och löp! 
Därför var det obeskrivligt kul och skönt att få köra
ett vansinningt svettigt spin-pass och avrunda med några 
löpintervaller på löpbandet. 

På fredagar 11.00-11.45 kör jag spin under hösten. 
Se till att ni får flexa ut / ta lunch då! Underbar inledning på helgen.  


Jo men visst snodde jag Nikis fina tröja. 
Han kör på Bianchi. Jag kör Cannondale. 
Måste hitta en snygg cannondale-tröja...


Vilket mäktigt väder det blev sen, på kvällen. 
Blixtar, dunder, mörkaste himlen och sol-regn.
Magiskt!