lördag 17 mars 2012

Yoga-love

Idag; en dag med kärleken i Stockholm. 
Först yoga vinyasa med Eva E på yogayama. 
Fantastiskt var det. Bitvis irriterande jobbigt och på det stora hela 
alldeles underbart. Det peppar mig att få känna mig så långt ifrån
målen. Det får mig att vilja yoga varje dag.  
Bli starkare, smidigare och mer uthållig. 

Yogayama är ett ställe man mår bra på. 
Det doftar gott och allt som händer där
är sånt man mår så himla bra av. 




Efter practise; ekologisk och superhärlig lunchbuffé
en trappa upp. Även efterrättsbuffé. 
Very najs :)


Just ja, köpte den här boken gjorde jag med. 
Om det är någon som jag verkligen tror är inne på rätt spår
gällande hälsa och kostens påverkan på oss, 
så är det Sanna. 
Den här boken tar bland annat upp inflammationsdämpande kost 
och ger många bra tips och goda recept. 
Mycket läsvärd och inspirerande.