lördag 3 mars 2012

EOS å EOS

TJOHOO, 
idag fyller jag år och solen skiner. 
För tio år sedan stod jag i vasaloppsspåret denna dag. 
"I fädrens spår mot framtida segrar". 
Där stod jag och stakade och stakade och undrade vad jag egentligen höll på med. 

Idag har jag blivit firad som en diva, 
och jag har faktiskt fått allt jag önskade mig. 







Fina blommor. 


Fin kaffe på sängen. 




En EOS. 
Herrejisses, vad ofattbart roligt. 
Obeskrivligt kul. 

Dessutom har hela storfamiljen varit här och fikat frukost. 
Samtidigt som snickarna dragit på för fullt med cirkelsågen 
i rummet bredvid. Fem galna barn, mängder av blommor, 
massor av frukost, det öronbedövande ljudet av en såg 
som alla försöker överrösta för att få en syl i vädret...

Just the way I like it! 

Dessutom, visst blir man på fint humör när vaknar till sjuttioelva
grattis.meddelanden på FB. 
TACK SNÄLLA ALLA NI SOM GRATTAT <3
OCH TUSEN TACK FAMILJEN SOM SKRAMLAT
TILL EN EOS! Nu behöver jag inga mer presenter på tio år :)