måndag 19 mars 2012

Unleash the power within

Om jag får tipsa om en omvälvande upplevelse för
er som har lite stålar över och (faktiskt !) vill nåt annat än att
sippa drinkar i en solstol på lediga dagar, så tipsar jag om 
U.P.W i London nu i Maj. Ett fyradagars event som GARANTERAT 
förändrar ditt liv och din syn på världen, om du är lite öppen för 
nya input. Niki och jag var där sommaren 2007, och jag kan verkligen 
längta tillbaka. Lätt skulle jag göra det igen. 
Kolla in på den här länken och ta en funderare: 

http://www.tonyrobbins.com/events/unleash-the-power-within/


Efter tre INTENSIVA, GALNA dagar,
med bland annat vandring på bäddar av glödande kol
i London-natten i docklands, 
flippade allt tillslut över i ett gigantiskt vattenkrig
euforiska deltagare emellan. 
Det var....fantastiskt!