onsdag 28 mars 2012

Vad roligt vi hade

Idag var en speciellt rolig yin-yoga dag.
Det blev ett pass med många utmaningar, därav många grymtningar och stön.
Och därav många skratt.
Men det var så kul för alla tog verkligen utmaningarna och testade gränserna
kändes det som. Vi bestämde att vi skulle ha en "hands-on workshop" i yoga där vi
går igenom några övningar och verkligen korrigerar till dem.
Skapar en känsla i kroppen för hur det ska kännas.
Sen drev tankarna vidare till en yogadag, ett retreat, mm.
Jag är MYCKET på;  är ni?

Å, en sak till som var jättekul;
jag tipsade om att man kan välja ut en yogaövning 
och träna på i en månad. Just nu tränar jag på huvudstående. 
Sen skulle jag visa lite och då hade jag lärt mig mer än jag fattat!
Som på bilden nedanför. 
Superkul :) 


Tack för dagens yin :)
Namaste