måndag 23 januari 2012

Så dags igen...

Det är Spin of hope tider igen,
och det är kul!
Jag sitter just idag och jobbar med Spin of Hope,
och jag känner hur hela jag dras med i hur kul
det kommer att bli och hur bra det kommer att vara.
Jag vill att vi får ihop fler lag än förra året (21, vilket var bra det med)
och ska därför göra det mycket lättare för vem som helst som vill
att hoppa med i ett lag. Det ska också bli lättare för alla de hjältar som axlar rollen som lag-kapten,
att samla ihop lag. Vi kommer göra en "Wall of hope" i hallen på form,
där alla laglistor (de flesta) kommer att sitta uppe, så att man kan skriva
upp sig där det finns plats.

Sedan har jag kollat om vi kan fixa café / restaurang i träningssalen,
och verkar gå! Det blir då superfina, fräscha och helhälsosamma sallader, mackor,
smoothies, juicer, kaffe, the, kakor och hälsogodis. Så att man får BELÖNINGEN
av att ställa upp på detta event; mys-fikat efteråt :)

Och så blir jag grymt sugen på att cykla halvvättern i år!
Som idellt arbetande instruktör, får man faktiskt en startplats
i årets halvvättern, och den vill jag ta! Christine ska också, bara så ni vet :)
Resten av startplatserna, kommer vi lotta ut! Så ni som vill har chansen att bli en vinnare, även där.

Var på Nikis lunch-spin, och det är så GALET!!! bra pass.
Musiken är himmelskt bra och den driver mig till riktigt bra träning.
Efter passet pratade jag med Marie på Blomsterhörnet här i Knivsta.
Hon ville gärna vara lagkapten för ett lag, och tänkte dessutom göra som så,
att hon själv, för företagets räkning, lägger 1500.- till barncancerfonden.
Utöver detta bidrar varje deltagare med sina 120.-/timme. På så vis dubblas insatsen
per lag till barncancerfonden. Hon och jag hoppas att fler hakar på och gör samma sak.
Självklart ställer form upp och går i Marie & Blomsterhörnets fotspår!