måndag 23 januari 2012

I huvudet

Som sagt, vilket apa-bra spinpass idag.
Så otroligt skön musik.
Så skönt upplägg.
Så skön känsla efteråt.
KONSTIGT att vi inte är fler
som vill ha hela dagen träning avklarad i ett nafs
över lunch, på bästa, mest effektiva sätt?!

I alla fall, jisses vad många saker som dyker
upp i huvudet medan man tränar.
Jag få ha mobilen nära och skriva ner allt som dyker
upp så att jag kan släppa det sen för en stund och träna på.
Förutom alla brillianta ideér gällande form som dök upp,
tänkte jag oxå på det här:

  • Det är dumt att ta kosttillskott med fiskolja precis innan ett träningspass. Blä! 
  • Mina träningskläder har börjat lukta riktigt illa. Kanske är det så att de gått ca 500 träningspass och 500 tvättar och inte längre kan värja sig från all svett? Tur då att det är NIKE-blast snart. Träningskläder-shopping-heaven!
  • Jag längtar efter att cykla ute. Kom på att jag vill köpa en ny racer. Kom på att, jäklar vad mycket saker jag plötsligt behöver. Ny cykelhjälm, ny racer, ny kamera, nya träningskläder, nya springskor, nya sneakers, en cruiser från Nirve.... Hint, hint, för jag fyller ju år snart :)